۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۸:۴۱

گل‌محمدی پس از صعود به نیمه نهایی:

تعویض‌هایم نتیجه بازی را تغییر دادند/ هیچ جلسه‌ای با مهاجمان نداشته‌ام

تعویض‌هایم نتیجه بازی را تغییر دادند/ هیچ جلسه‌ای با مهاجمان نداشته‌ام

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر ذوب آهن و صعود به مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی گفت: تعویض هایی که انجام دادم نتیجه بازی را تغییر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی که عصر امروز سه شنبه و پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر ذوب آهن با خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه فولادشهر اصفهان گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: خدا را شکر می کنم که به بازیکنان من توانایی داد که بتوانند در این بازی سخت به پیروزی برسند. ما شناخت خوبی از ذوب آهن داشتیم و نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی کرده بودیم. هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما این تیم ما بود که موفق شد از یک موقعیتش به خوبی استفاده کند و پیروز شود.

وی در پاسخ به این پرسش که مسئولان باشگاه استقلال خواستار تغییر زمان برگزاری مسابقه جام حذفی با سپاهان شده اند آیا شما هم این درخواست را دارید گفت: به هر حال این برنامه ای است که از قبل توسط فدراسیون فوتبال طراحی شده بود. برای ما فرقی نمی کند که برنامه تغییر کند یا نه.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چرا تا دقیقه 70 اقدام به تعویض نکردید گفت: احتیاجی به تعویض نبود چرا که همه بازیکنان داشتند خوب کار می کردند. با این حال بازیکنانی که در اواخر بازی به میدان رفتند خوب کار کردند و نتیجه بازی را تغییر دادند. ما باید به فکر مصدومیت های احتمال هم بودیم و چون بازی به وقت های اضافه کشیده شد ترجیح دادیم کمی دیتر تعویض کنیم.

گل محمدی در پاسخ به این پرسش که به نظر می رسد هافبک های پرسپولیس ایستا بازی می کنند گفت: من با نظر شما کاملا مخالف هستم چرا که بازیکنان خط میانی ما عملکرد خوبی داشتند و برابر هافبک های ذوب آهن که جزو بهترین های ایران هستند فوتبال خوبی را بازی کردند. فکر می کنم زوج حقیقی و نقی زاده عملکرد خوبی دارد و موقعیت های خوبی را برای مهاجمان ایجاد می کنند. ضمن اینکه محمد نوری با اضافه شدن به خط میانی می تواند قدرت هجومی ما را افزایش دهد.

وی به دیدار تیمش برابر راه آهن در رقابت های لیگ برتر اشاره کرد و گفت: ما تا دیدار روز یکشنبه برابر راه آهن پنج جلسه تمرینی را پیش رو داریم که باید از این فرصت برای آماده سازی کامل بازیکنان به خوبی استفاده کنیم.

یحیی گل محمدی در پایان در پاسخ به پرسشی که به اختلاف میان مهاجمان این تیم اشاره داشت گفت: ای مسائل را به شدت تکذیب می کنم چرا که هیچ اختلاف و مشکلی بین بازیکنان ما وجود ندارد. اگر اینگونه بود تیم ما اینقدر رو به جلو و منسجم حرکت نمی کرد. من هیچ جلسه ای با مهاجمان نداشته ام و مسائلی که در این خصوص مطرح می شود را تکذیب می کنم.

کد خبر 2012479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha